Nowe czasy, nowe możliwości, czyli o różnych sposobach wejścia na rynek niemiecki

O szansach, udanym starcie na rynku niemieckim, ale też ryzykach 23 marca rozmawialiśmy podczas konferencji „Doing Business in DE”.

Niemiecki rynek e-commerce daje wiele możliwości polskim przedsiębiorcom, jego wartość w ubiegłym roku osiągnęła aż 83 mld euro, czyli prawie cztery razy więcej niż w Polsce. Jak wynika z sondaży 87% Niemców chce kupować więcej online w przyszłości z uwagi choćby na wygodę.

Ciekawą propozycją dla MŚP, nie tylko z branży budowlanej, są też zamówienia publiczne, których roczna wartość wynosi 360 mld euro. Warto więc zdywersyfikować sposób prowadzonej działalności na rynkach zagranicznych, a z pewnością ekspansję ułatwi produkt finansowy oferowany przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju.

Transmisja dostępna jest na kanale YouTube: http://bit.ly/DEkonferencja