- Wielkopolski Fundusz Rozwoju WFR - https://www.wfr.org.pl -

„POROZMAWIAJMY O ZAGRANICZNYM BIZNESIE” Cykl konferencji biznesowych „Doing Business” w stolicach subregionów

Szanowni Państwo!

W imieniu Zarządów Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o., Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie oraz Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A., serdecznie zapraszamy na spotkania biznesowe w stolicach subregionów.

10 października zachęcamy do udziału w wydarzeniu organizowanym w Koninie w sali bankietowej „Pod Platanem” przy ul. Przemysłowa 118A.

To rozszerzona formuła konferencji organizowanych w Poznaniu cieszących się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. Z jednej strony zebrane zostaną najważniejsze informacje z wcześniejszych wydarzeń, również te dotyczące różnic kulturowych, które często warunkują udany biznes, z drugiej strony celem jest pokazanie szerokiego spektrum możliwości jakie dają oferty poszczególnych spółek samorządowych. Będzie więc mowa o niskooprocentowanych pożyczkach, w tym „jeremie2”, środkach unijnych na rozpoczęcie i rozwój działalności gospodarczej, poręczeniach i gwarancjach.

Zostanie stworzona specjalna strefa B2B do indywidualnych rozmów.

Ważnym punktem programu będzie wykład na temat skutecznego wejścia na rynki zagraniczne wygłoszony przez gościa specjalnego. Potencjał inwestycyjny i eksportowy na Bliskim Wschodzie oraz Afryce przybliży w Koninie i Pile Pan Antoni Mielniczuk, Prezes Europejskiego Stowarzyszenia Rozwoju Współpracy Gospodarczej, natomiast o perspektywach na rynkach azjatyckich opowie w Kaliszu i Lesznie Pan Maciej Gaca, Dyrektor Generalny Biura Polskiego w Tajpej, wcześniej Radca w Ambasadzie RP w Pekinie, autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących kultur, języków i polityki Azji Wschodniej. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali również przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Uprzejmie prosimy o przesłanie zgłoszenia na konferencję z dopiskiem „Konin” w terminie do 8 października na adres: promocja@wfr.org.pl, 61 671 72 13.

Agenda spotkania [1]